Hemma

Shuuz =)
Kom hem nyss från en äventyrsrikdag!
Först skulle jag träffa rayan men det blev inte så, vi skjuter upp det istället moahah!
Iallafall .. först var jag och natta i kista för jag vet inte varför, men där stötte vi på vissa människor.. jaa det var pinsamt kan jag säga.. stå mitt i claes ohlson och låtsas som att jag ska köpa tejp, nej det gick inge vidare.. bara stod där och glodde åt alla håll med en panik slagen min, natta verkade njuta av tillvaron i högsta grad! Usch, nog med de.. vi lämnade kista och drog vidare till stan där det var tomt.. stan suger verkligen usch!
Men sen drog vi tillbaka till kista... och där fick jag lite oväntade sms allt ;) haha! Vill bara att gösta ska få ligga som han har bäddat, inga undantag här inte! Äckliga killar, önskar alla män var homosexuella, sköna människor yeaay! kolla bara gaybloggen :D
nej men iallafall killar är det mest underbara och äckligaste som finns lite som att röka, man vet att det är äckligt men man kan inte släppa det! Ska bli lesbisk, tjejer är så förstående, kan bli en diana banana VS Tila Tequila .. jag menar jag är ju så mycket hetare än henne, inte sant? jo. Hon är söt hon men jag är mega sööt =)!
Jaja iallafall, drog vidare till täby sen och mcd.. jaa jag kan inte stå emot mcd varje dag minst 5 gånger, undrar hur mycket pengar jag slösar på det egentligen., ska ta hjälp av en ekonom så kanske jag har en slant över till LITE SMINK som man aldrig orkar köpa för det finns så mycket annat att köpa för, tycker staten borde dela ut gratis smink eftersom de ger massa komplex över hur perfekt hy man ska ha blablabla så det är inte mitt fel.. utan deras.. ja du fredde se upp i backen för diana startar nytt parti snart! mer om det lite senare, sisådär 20 år =)
Men när jag kom hem fick jag bästa överaskningen! Yeay en soffa! haha dene så söt, den liksom ropar på mig: diana come to me, bring gösta witcha! jaja han lär nog inte få testa den inte..


min soffis! fast min är i beige heheh

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah oj , sa de nått ?

2008-10-28 @ 08:55:41
URL: http://isabelleryna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

va okej jag fatta inge alls :S

2008-10-28 @ 11:10:34
URL: http://yomfs.blogg.se/
Postat av: dejana

ja för du har ett iq på 2

2008-10-28 @ 13:35:04
URL: http://dianaharenblogg.blogg.se/
Postat av: elma

GÖSTA HAHHAHAHHA

2008-10-28 @ 22:15:57
Postat av: nathalie

hahahahahaha bästa på clas ohlson :D

jag och kurt njöt som bara den hehehehe ;)

2008-10-29 @ 13:23:08
URL: http://nnathaalie.blogg.se/
Postat av: dejana

mm....

2008-10-29 @ 14:44:46
URL: http://dianaharenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0