Torsdag

Usch, det är skit kallt ute orkar inte gå ut, men jag vill inte bara sitta hemma som en jävla jag vet inte vad iväntan på att min prins ska skärpa sig och bli normal igen, fast jag får nog vänta ganska länge på det hehe =(
Mina planer för idag ser ungefär ut så här: JAG HAR INGET ATT GÖRA!
Det är typ minus tusen grader och jag vill ligga i min varma sexiga soffa som jag är helt kåt i.. haha =)
Nu försöker jag få hit Natta med några filmer men nejnej hon vägrar! Shit snorunge -.- jag som planerade att försöka kyssa henne :$..  Snygg soffa + natta = sexytime! fast hon kommer ju aldrig...

Min pappa och farbror håller på att såga ner träd, aså ni ska bara veta hur mycket det låter. Det väckte mig faktiskt.
Snart tar jag motorsågen och sågar av de och beger mig sedan iväg till ett visst ställe i närheten och sågar av människan där oxå, men vi alla vet att jag älskar dig hiihih<3

Har inget mer att skriva, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0